sobota, 3 września 2011

1


Co właściwie powinno się znaleźć w pierwszym wpisie? Miałam już tyle blogów, a zawsze mam z tym problem. Trudno jest podsumować siebie w kilku zdaniach. Miałam już tyle blogów, pewnie zapytacie po co mi kolejny? Po to, żebym mogła pisać anonimowo o wszystkim. Całą prawdę. Na wszystkich poprzednich blogach były moje zdjęcia, wszystkie miały tę samą nazwę, wystarczyło wpisać ją w google, a już wiadomo było kim jestem. teraz potrzebuję trochę prywatności, szczególnie teraz, gdy większość ludzi odwróciła się ode mnie. Czasami mam wrażenie, że to ze mną jest coś nie tak, bo ze wszystkimi ludźmi, którzy tak wiele dla mnie znaczyli, urywa mi się kontakt. To jak kara za coś. Nie wiem co takiego robię, ze ludzie zaczynają mnie nienawidzić. Zawsze wydawało mi się, że jestem dobrą osobą. Dobrą tylko dla przyjaciół, bo wredność jest dominującą cechą mojej osobowości.
Ale przyjaźń nie istnieje. "Trzeba robić melanż i się nie przyzwyczajać" prawda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz